domingo, 26 de noviembre de 2017

Entrada 0: el disseny

El disseny del meu blog va començar fa aproximadament 4 anys quan vaig començar el grau superior d’educació infantil.

Primerament parlaré dels colors que vaig escollir per al meu blog, que són el color rosa per al fons, ja que és un color relaxant que convida a ser amables, profunds i generosos. Aquest color és una barreja del vermell, que és un color càlid, i del blanc, que és un color fred, el rosa porta les propietats més bones de tots dos colors. El blanc i el vermell són dos colors oposats però el rosa és el punt intermedi, per una banda el vermell és la passió, l'energia, el coratge i per una altra banda, el blanc és l'ordre, la puresa i l’ innocència. Tot això fa del rosa un color amb energia però sense agitament i amb coratge però innocent.
El color que he agafat de fons del text va ser el blanc, ja que, és un color que combina amb el rosa i a més a més, si li poses qualsevol tipus de lletra o color d'aquesta es llegeix molt bé.
El color de la lletra és blau perquè és un color que destaca amb el rosa i el blanc i també és un color que transmet calma, honestedat i profunditat.

Seguidament, faré èmfasi en els títols, ja que aquí és on posem el que considerem important sobre el que anem a parlar, per aquest motiu m'agrada que sigui gran per veure bé el que vull transmetre en aquell text. La lletra que he utilitzat és de les més comunes una lletra llegible i típica. L’interlinea’t, és espaiós, ja que, si no s'ajuntarien les paraules i costaria de llegir.


Per acabar, explicaré la plantilla, la vaig agafar d'ocells apropant-se a fulles perquè aquests són portadors de bones notícies, a més a més transmeten llibertat, pau i harmonia quan estan en contacte amb la natura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario