sábado, 28 de octubre de 2017

LAS CAPITANAS

Escola les heures 

Aquest vídeo és un projecte que hem fet com si fóssim una escola i volguéssim ensenyar com funciona aquesta a les famílies.

A mi aquest tipus de treballs m'agraden molt perquè es treballa en equip i aprens molt dels altres. A més a més també t'ho passes bé perquè et fa vergonya i rius a l'hora de gravar. 

Encara que ha sigut un treball que quan es va plantejar em va fer molta il·lusió, considero que hem tingut molt poc temps per fer-ho. També ho vam tenir tot una mica en contra perquè el dia que vam poder quedar va ploure i com tampoc vam fer nosaltres el grup ens vam trobar en què cadascuna vivíem a llocs molt diferents i molt lluny de les nostres cases. Era com un impossible poder quedar i ja no vam poder fer tot el que havíem plantejat. 

Respecte al vídeo crec que no ha quedat gens malament per tots els inconvenients que ens van sorgir. El que personalment no m'ha agradat és la visibilitat i el so, considero que són elements fonamentals per gaudir veient un vídeo encara que sigui avorrit.

Per acabar m'agradaria dir que encara que no haguéssim escollit nosaltres el nostre grup, m'han tocat unes companyes amb un pensament pel que fa al vídeo bastant igual al meu, crec que totes ens hem organitzat força bé i hem treballat per tal que quedes el millor possible.

No hay comentarios:

Publicar un comentario